Ny vecka med nya friska tag!


Bild från förra veckan!

Har man feber får man äta hur man vill :-)bara man får i sig ngt.

Engla somnade vid 22 tiden igår tycker hon somnar så sent varje kväll men vi klev inte upp förrän 9 i morse.
Vaknade bara ngr gånger drack sin drikki o ville ha sin napp och hosta lite grann.

Har tagit en morgonpromenad ner till affären för att köpa hem lite lunch.

Ligger och sover i brorsans rum just nu ,somnade på min arm när telefonen ringde.

lite smågnällig fortfarande men mkt piggare ändå.
Imorgon är det babysång i kyrkan och vi tänker faktiskt prova på att gå ner dit både jag och Engla behöver se andra människor just nu tror jag ;-)sen blir det träff med Kristin o Nova.

ska hälla i mig lite mer kafe nu sen hoppa in i duschen om jag hinner innan lillan vaknar!
VintageRetroPrinsessa

Hallå sweety kan tyvärr ej i morgon :(

Får främmande just den tiden :(



Kram kram.



pss fin Alex var i tunikan / tröjan

Petra

Jessica:tack jo den e fin kram