Onsdag


Så här såg vi ut idag!osminkad o jäklig men vad gör det den bjuder jag på!


Engla med sin söta nicke nyfiken napp:-)

Gick ut innan lunchtid solen sken så härligt:-)Hade inte ens tänkt att gå på stan idag men sen kom
jag på att Lindex återkallar en brun mössa med knappar som jag köpt till Engla för en tid sedan så jag lämna in den!
Byt till en pyjamas i stället,träffade på Annelie där inne hon e alltid så glad o pratsam hihi.


Mammas sötnos i Hello kitty strumpbyxor;-)


Söt pyjamas från lindex

body och strumpbyxor från hm

Nytt smink till mama

tandborstfodral till krokodiltänderna

Nu väntar kvällsfikat på mig och Thimmy!
VintageRetroPrinsessa

Hallå Har saknat dig i dag hihiihihi ;)

har en vi föräldrar tidning til dig den nya om du vill ha sen ?

Låter som ni haft en toppen dag :0).

Fint du shoppat

diggade tandborst fodralet





kram kram

Petra

Jessica:Alltid kul att nån saknar mig hehe ja tandborstfodralet e till Alex;-)kram

Tess

den rosa moloverallen e ju bara underbar =)

nu fick du mig sugen på kaka oxå.. morr ;)

kram

Mia

Hihi...det är svårt att komma tomhänt från Lindex. Smaklig spis!!

Petra

Tess:ja man svävar på moln,-)ha ha baka liten kaka...kram



Mia:ja det går ju inte hihi ja precis kakan va god hehe