Onsdagsbus



Engla har busat hela kvällen, nu springer hon här hemma men dock vingligt så vi snubblar och ramlar en hel del!
Har nattat ner Alexandra för en tim sedan men Engla är lite svårare.
Det värsta jag vet är om barnen somnar sent och har skoldag dagen efter sånt får jag jättedåligt samvete över.

Regnet verkar vilja fortsätta.
Hoppas vi slipper det i morgon bitti bara då vi ska ut tidigt!

Har en miljongrejer jag vill fixa innan jag somnar men känns som det finns en dag i morgon oxå!
Har precis strykit mina nya köksgardiner och behöver nya fina krukor i svart el rött har ju bara tråkiga vita och de passar inte in i nya färgerna jag tänkt ha.Vilket världsproblem ha ha.

Nu ska jag ringa till min kärlek och se vad han sysslar med innan han somnar.
Anna

Vilken söt bild på Engla!

Kram kram

Petra

Anna:Tack hon va så busig då ja tog den :-)

Lotta

Jo, detta året blev korten kanonbra tycker jag =)

Visst är de skoj med en lärare som bryr sig om eleverna han jobbar med, borde finnas fler av det slaget !!

Kram o go'natt på dig !!

Petra

Lotta:ja verkligen det skulle finnas fler av dem:-)god morgon säger jag!

Amanda

Vilken goding! ^^

Kristin

Jätte fint kort på söta Engla!! Hoppas du hinner fixa i köket medan sessan sover. Man vill ju hinna så mycket under den lilla tiden som dommsover, jag vet hur det är !! Kramkram

Kristina

Sötnos!!

Petra

Amanda:Tack så mkt ;-)

Kristin:jepp han dock inte så mkt ha ha som vanligt på den där sovtiden ;-)kram



Kristina:hi hi tack!!!