Oroligt....

Har nyss ringt och pratat med sjukvårdsupplyssn ang Engla.
Hon har skrikit konstant över 4-5 tim och inget hjälper?????
Hon somna i går vid 23 tiden vaknade sedan minst 15 ggr i natt o kunde inte ligga still hon satte sig upp flera tillfällen.
kl 8 vaknade hon sen höll hon sig vaken hela dan sov en tim ungefär de e allt...nu somnade hon i vagnen när B gick ut med henne.
Man blir så orolig!
Feber i två dar,lös mage man har ju en miljon frågor???
urin luktar illa fast jag tycker hon dricker vätska?
har gnällt mest hela dan men ändå varit på benen men nu ikväll blev det för mkt ....känner inte igen henne alls!
nu sover hon dock men vaknar hon igen o skriker skulle vi ta oss in till akuten direkt(jag kan inte sova inatt)
kan vara öroninflamation hon tar sig i örat men de brukar hon göra när hon e trött?
men vi skul boka en jourtid i morgon tyckte de!

faaan inte kan ja sova nu finns inte en chans,jag e livrädd att ngt e farligt!
min lilla engla måste bli bra nu tycker hon haft så mkt feber nu.tänderna gör ju sitt oxå kanske?
man vill ju bara bli lugn själv just nu!
men ingen feber har hon idag och hon somna i vagnen så ja fattar inte vad som e fel?

jag har varit så otroligt bortskämd med thimmy o alex de va friska jämt.så det här är ngt nytt för mig phu!

Hoppas hon sover nu och inte vaknar förrän i morgon bitti.Hon sover ju alldeles för lite.

Ska dricka mitt vatten o försöka läsa en tidning el nått....
jag måste vara världens oroligaste o blödigaste mamman i världen just nu!
Stina

Stackars lilla tjejen, hoppas, hoppas hon mår bättre snart. Krya på dig kram från Stina o Maja

Kristin

Men vad jobbigt för er och så jobbigt att inte veta vad som är fel. Förstår att du är orolig det är inte alls konstigt. Hoppas Engla snart mår bättre! Kramkram

Görel

Hoppas ni får hjälp och att läkaren kan se vad det är som är fel. Man känner sig så maktlös!

Kram

Petra

Stina:Engla tackar:-)mår nog snart bättre!



Kristin:ja fy inge kul när de e så små men öroninflamation o urinväginfektion var det!kram



Görel:ja man e så maktlös de kan ju inte tala om vart de har ont:-( kram