Saknad!



Hanna Hedlund har kontrat sin käre Martin stenmark med en egen låt som känns sorglig tycker jag!
Jag hoppas att folk bryr sig om sina familjer  för tiden går så oändligt fort.

Jag har en hand i min
En liten en
Två kottar i min säng
Dom snusar här intill
O de e sent
Men jag e vaken än
De e varmt o trångt
Fast vi saknar en

Men han kommer inte hem ikväll
Om ja känner honom rätt
Men kottarna o ja
Vi ska nog klara oss ändå
På något sätt

Ja har mycket nu
Vad var de han sa
En spännande tid
Firman går bra
Men lillan tog
Sina första steg idag
Ja vill berätta
Men ja får göra de en annan dag

För han kommer inte hem ikväll
Om ja känner honom rätt
Men kottarna o ja
Vi ska nog klara oss ändå
På något sätt
Han kommer inte hem ikväll
Om ja känner honom rätt

Men jag tror han älskar mig ändå
Jag tror han älskar våra små
Men jag tror inte
Jag tror inte han förstår
Hur fort tiden går
Hur mycket han saknas av mig o dom små
Hur ensamt de e
Att inte ha nån att dela de me

Aaaaaa Hur ensamt de e att inte ha nån att dela de me

O sessan mumla nått
O kryper närmare
När kommer pappa hem?
Ja säg de!
Nu måste vi sova lilla vän..

Kristin

Vilken fin text och så sant man måste försöka ta vara på tiden för dom växer så snabbt. Kramkram

Anna

Visst är den fin! Jag har väntat på att hennes skiva skulle släppas nu i oktober. Så nu måste jag bara se till att få hem den :)

vilka fina bilder i förra inlägget och vad mycket fint ni shoppat!

Kram kram

Petra

Kristin:ja den e så fin kram

Anna:ja den e fin,vill oxå ha skivan:-)tack o kram