Tralla la här ska rensas!



Dags att sätta fart här hemma nu medans sessan sover sin powernap för sen blir det inte mkt gjort!!!

Ska stryka en duk till att börja med ha ha i hate it!
Sen rensa i köket kasta o slänga bort allt skit ja ser här ska det blänka.-)
VintageRetroPrinsessa

Duktig du är Petra :0)



Kram

Tess

usch städa som e så trist, men du lät ju riktigt entusiastisk :P hoppas du hinner få mycket gjort och ha en fin dag!

kram

Petra

Jessica:o javisst he he:-)



Tess:ja men jag gillar att städa bara man får göra det i fred;-)ha en bra dag du med!kram

Nathalia

Hej Petra!

Hoppas att allt är bra?

Ja Per är sigel igen,sms och frågade i går.

Vad hade du hörd detta??

Ha en bra dag och helg.

Petra

Nathalia:ha ha låt mig skratta:-)han e med på ngn dejt sida ville att ja skulle klicka in mig där typ NEVER EVER!ja e liksom inte ute ef ngn ny!!!!!

Nathalia

Ha ha ha.

Ja du petra gröset är inte grönade på andra sidan. Hans nya var ju så mycket bättre än mig. Se i dag är jag otroligt lycklig gifft och har det supperbra ler Nyfikna mig. Måste få veta vilken sida han är med i..

trevlig helg.

Petra

Nathalia:speed date:-)