Vakna med solsken


Att gunga är ett måste :-)


Morgonbus med pappas snus:-)


Engla tycker att det är spännande med löv och ekollon,pinnar.


Engla tittar i menyn på thailänsk rest...

Igår kväll åkte vi med kompis till thailänsk rest Engla gillade riset och friterade bananen m glass
Själv tog vi andra 4 små thai rätter mums så gott!
Engla var lite trött men skötte sig snyggt;-)som alltid.

Engla var så duktig och käkade en hel burk ätklar gröt från semper igår det har ju aldrig tidigare hänt hon har ju fått kväljningar av gröt tidigare!så gissa om jag e glad:-)fullkornsgröt med apelsin o plommon.

B blir sen ikväll så jag och Engla funderar på vad vi ska hitta på ??!
Det blir nog lite shopping ngn stan sen promenad i solskenet:-)


Här e min blogghörna just nu på B:s hemmakontor!
Nathalia

Hallå Petra!

Såg du ej min fråga?

Undrade om du har tappat mitt nummer? Du ringer ju aldrig när du är hära i Stockholm.

Nu kan du vergligen inte skylla på att Engla är så liten & att allt är så nytt.

Fattar ej varfär du ej hör av dig till mig.

Har bara en sak jag kan tro på.

Att du ej vill ha mig i din vän grupp längre.

Har funderat på om det är fär jag ej kan få barn. Att jag ej passar in med dina andra vänner.

Få se om man får något svar på detta..

Blir bara så sårat av att du aldrig hör av dig eller svarar rent ut!!





Snälla ge mig bara ett svar!!

VintageRetroPrinsessa

Hallå baby åhhhh mysigt med thai rsturang :0)

vad åt ni för smarrigt..?

ha ni fin väder där nere ?







Men nathalie : När man har barn har man inte tid för alla sina vänner längre tyvärr :(

kanskebara är det :0)

Martina

Fina bilder :) Vad tycker du är roligast är läsa om i bloggar? Vad krävs av en blogg för att du ska fortsätta följa den? :)

Kristin

Ni verkar ha det bra i stor stan. Önska jag kunde följa med på en shoppingtur :) Kram

Anna

Vilka fina bilder! Men Engla snus kanske är lite väl tidigt att börja med ha ha!! :)

Kram kram

Nathalia

VintageRetroPrinsessa

Jag vet hur vissan går när man har barn. Men jag har känt petra i så många år. och vet att när hon bode hära i Stockholm ringde hon och vi var både ute och åt,gjorde allt möligt.

Trots att man har barn så kan man höra av sig ibland. Så himmla upptagen kan man ej vara..

Tess

mums så gott med thailändsk mat!

VintageRetroPrinsessa

Nathalia : Då hade petra ett barn hon har tre nu det kräver en hel del tid och planering :0)



GucciMama

Valencia gör exakt samma sak med min mans snusdosa. äckliga små barn vi har :-) hihi

Petra

Jessica:vi åt fyra små rätter mums!



Martina:jag skriver om min vardag och för mig själv;-)Tack för titten:-)



Kristin:ja synd ni inte var här ha en fin dag!



Anna:ja snus e inge gott hehe ha en fin dag!



Tess:ja thai e aldrig fel kram



GucciMama:hehe ja tur de inte smakar på det;-)

VintageRetroPrinsessa

Pssst åker ni hem i dag =?

Har ju telefonen till Engla och 2 tidningar till Mamman kanske jag kan ge det till kenny så han kan ta med till Alex på skolan i morgon kram

Petra

Jessica:ja gör det åh roligt kram vi åker i morrn men alex åker till mig i morrn med skolbuss kram kram

Madeleine

Gud så söta barn!! :-)

Petra

Madeleine:Tack ar för det nu växte jag igen haha