En liten flygtripp


Här sitter vi på pizzahut på Arlanda och käkar lunch!


Leker medans vi väntar på att flyga hem igen!


Tittut:-)

Man blir trött av att flyga!

Nu har vi kommit hem igen!
Thimmy var så snäll och hämta Alex på busstationen ef skolan:-)
Sen hade han dammsugit tills vi kom hem hur snällt e inte det då?!

Skönt att alla är samlade igen:-)
Alexandra hade en påse till mig som hon fick av Kenny på skolan en jättefin scarves till mig o ngr tidningar o en leksakstelefon till Engla:-)Tack Jessica;-)
Vi brukar byta grejor med varann he he älskar sånt och det kallas väl för återvinning?!

Har ätit gottt tvättat en massa tvätt o busat med barnen;-)
Thimmy satt framför Alexandras data o lekte DJ gissa om hon digga o dansa:-)
Med andra ord en härlig kväll med mina underbara ungar o underbara B.


Mysfaktor hemma hos oss nu!
Amanda

Vilka fina bilder! ^^



Jag och Ludwigs pappa har tagit ett break. Så just nu är jag ensam med honom. Vi får se om vi kan reda ut det. Men just nu känns det inte så.

VintageRetroPrinsessa

Naaaaaaaw så söt hon är :0)

Mysigt äta på arlanda jue dom har goda pizzor ;)



Hoppas att ni får ne fin dag i regnet kram kram

Anna

Vilka fina bilder! Ja man blir trött av att flyga :) Så mysigt det ser ut med alla ljusen, jag älskar att tända ljus gärna nu när det blir så mörkt tidigt på kvällen.

Hoppas ni får en fortsatt härlig helg!

Kram kram

Petra

Amanda:Tack;-)okej då e det lite extra jobbigt för dig nu då stor kram till dig o Lilla Ludde:-)



Jessica:ja pizzahut e gott haha det blev ju sol sen:-)kram



Anna:Tack!ja man blir verkligen trött att flyga heh he älskar tändna ljus så mysigt ha en fin helg ni med kram