Utmanad av GucciMama

Fick en utmaning av www.GucciMama.blogg.se

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink

Jag kallar det inte slösa utan nödvändigt:-)

2. Dyraste plagget/skorna du köpt?
oj vet faktiskt inte!

3. Bästa fynd i år?
Det är nog alla kläder till Engla ef som hon växer så det knakar.

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
ja det finns det :-)

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
Till min dotter Alexandra har jag nog köpt 10 par skor...

6. Om jag gav dig 1 000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
nya stövlar till MIG

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
mkt efsom vi bor i ett jävligt kallt klimat he he så det är värt varenda krona!

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda,
för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?

Det har väl hänt

9. Spara eller slösa?
jag slösar ALDRIG

10. Dina fem senaste köp?
1. stövlar till alexandra
2. tröja till B
3. Smink till mig
4.postorder till mig
5. dress till Engla

Ni som känner för att kopiera detta inlägg varsågod och sno det!