Bollar i all ära


Mammas älskling i nya kläderna från Lindex

Go skiten go o glad kexchoklad :-)


Titta vad pappa kom hem med 100 plastbollar yeeeeh vad roligt:-)



Skulle haft en plastpool nu o kasta ner alla bollar i :-)
 Pappa har varit på toys r us och shoppat småbollar uppskattat av både Engla &Alexandra
Mia

Men, vad söt hon är i de kläderna! Bollar är roligt!! Kan man göra mkt med. :-)

Petra

Mia:ja precis funderar på att ha de i badet:-)

Lotta

Men va mysigt med alla dessa bollar !!

Mindre mysigt att plocka ihop kanske men huvudsaken är ju barna har skoj =)

Anonym

Dom där bollarna måste vi komma och testa någon dag :) Ha en ba dag!

Petra

Lotta:nä inge kul o plocka in de igen :-(

Hanna

Helt underbara "Fem myror"-kläder! Jag stod och höll i dom och var nästan sugen att köpa, fast jag har en pojke! Haha...tänkte att "nån gång" eller så kan man ju ge bort dom i present. Men jag hejdade mig!

Kristin

Mitt namn försvann men det var jag och Nova som tänkte komma och testa Englas bollar :)

Petra

Kristin:haha förstod det ni e sååå välkomna så kram

Petra

Hanna:ja man blir lätt köptokig när man ser alla barnkläder

Anna

Åhh har ni fått tag i bollarna nu! Visst är dom uppskattade? :)

Kram kram

Petra

Anna:haha ja pappa B hitta dem;-)så skojiga