City mini



Den här vagnen blir det nog fast en annan färg
vi provade den och fick världens bästa hjälp inne på babyland i bromma i sommras.
Vi har funderat i massor men både jag och B är inne på denna vagn nu.
Världens enklaste att fälla ihop perfekt som resevagn och du drar bara i handtaget så fälls hela vagnen ihop kan det bli smidigare??

Ni måste bara gå in och se hur smidig den fälls ihop och ge mig tips på färg för jag vill HA alla :-)
www.babyjogger.com
Lotta

Vilken fin o smidig vagn =)

Du har fått en utmärkelse av mig ;)

Anneli

Tja:)

Snygg vagn;) smidig.

Jag skulle ha tagit den svarta el röda;)

Till svart vagn kan man ha alla möjliga färger på filtarna;))

((men den kanske bleks:(



Kramar

Mia

Den ser otroligt bra ut. Vad ligger priset på en sådan?

Petra

Lotta:åh jag ska fixa dett a snart ja e så glad tack tack igen du förgyllde min dag!



Anneli:ja den e smidig o lätt inte så dyr heller men svart e ja less på röd kanske ja vi får se:-)kraaam



Mia:ja den e nog det oxå priset kom ja inte riktigt ihåg men den var inte dyr ;-)

Anna

Den verkar ju toppen! Jag skulle välja en Röd/svart.

kram kram

Petra

Anna:jag tror nog det blir den oxå ;-)snyggast jue kram