Feber är inge roligt


Drikki är ngt Engla äter/dricker istället för välling!

Har just nu en liten gnällig sjuk o febrig Engla i min famn.
Inatt fick hon feber typiskt då pappa B inte är hemma .-(
vi sov inge vidare alls Jag fick inte ta ett steg ifrån Engla hon skulle ligga på min mage o sova.

Har ialla fall fått i henne en youghurt och lite ägg och en massa vatten.

Det var inte längesen hon hade feber jue min stackare!
men 4 de tanden e på väg upp nu oxå.

Nä nu ska jag öppna porten till Alex pappa han lät stressad över att min mobil varit avstängt under morgonen??
Gör väl vad jag vill!
Men han ska hämta hennes bikini de e simning m skolan i morrn....kanske på tiden att köpa en så hon har där oxå!

på återseende

VintageRetroPrinsessa

:( stackare .

Dumma feber försvinn.

Hoppas att hon snabbt kryar på sig

kram

Linda

haha jaa det är lika bra det om man ska få ha något ifred

Petra

Jessica:ja de e min stackare vill vara frisk i morrn säger engla.



Linda:ja upp m hyllorna högt!