Galen dag med galen Mama



Idag har vi haft en sån där jäkla jobbig förmiddag inget blev som jag ville!
men med lite frisk luft och nya äventyr ner mot stan så skakar man av sig de där otrevliga jobbiga som kommer smygandes in i kroppen som kallas pms...

Men nu tänkte jag faktiskt ta tag i vårat hem här hemma det ser ut som en tornado svept in här:-) men egentligen vad gör det??! har man småbarn så har man.Medans jag städar i ett rum så rivs det ner i nästa;)
Det är ju bara JAG som bryr mig om hur det ser ut ingen annan tänker ens på det.

Nu har ja en klåfingrig Engla här dags att roa henne lite som vill busa lite med sin mamma sen ska vi ha myskväll med storebrorsan!

puzz o kram
Linda

Usch vad jobbigt, känns det bättre nu då?

VintageRetroPrinsessa

Hooo hoo snygg bild ;)

ha ha du e rolig du :)



Puss kram

Petra

Linda.ja det känns bättre.=)



Jessica:hoo hoo jag vet skitsnygg :=)pöss o kjam

bitte

ha en trevlig kväll

Anna

Usch de e inge roligt med sådana dagar!! Hoppas det blir bättre med myskväll!

Skönt att Engla mår bättre nu.

Ja det är väl bara en själv som ser hur tornardorn har svept förbi i hemmet :)

Kram kram

Jonas

inte ett ord är sant som jessica skriver om min familj och mig. Jag vill inte ha med henne att göra, det är väl därför hon håller på så här. Den störda människan verkar inte kunna acceptera att jag är lycklig med min familj och mådde dåligt av henne. Hon är totalt sjuk i huvudet och verkar vilja få folk att tro på det hon säger. Bla du verkar ju gå på hennes lögner och därför kommenterar jag här. Du kan ju hälsa henne att om hon fortsätter har hon en polisanmälan att vänta. vilken av mina kusiner känner du? Jag har ju mest små kusiner i stockholm. Du kan lätt kolla med mig om det är jag som skrivit detta. jag har kommenterat till jessica men det tog hon bort på en gång, där jag förklarade hur sjuk hon är och att hon ska lämna mig ifred men hon verkar inte fatta. Det är för tragiskt att hon får hålla på så här.

VintageRetroPrinsessa

Men Jonas ex stackare ...

Förstår du inte att ditt ip nummer blockas.

Mår du dåligt sök hjälp.

Snälla ingen orkar med ditt sorgliga beteende !!!!!

Väx upp människa hur gammal är du 4 ?

Petra

Jonas:eeeh vilken soppa man hamnat i då ,-)jag känner Jaquline och Niklas umgicks flitigt med deras mamma vi bodde grannar ihop om det e du som skriver så har du ju träffat mig.-)för typ åtta år sedan du fika inne hos mig tsss.Farmor Gunilla är en härlig klämchick kvinna.vet du vart jessica bor nu är hon tillsammans m jimmy fortfarande...

Petra

Bitte:Tack detsamma

jonas

Ok, kommer inte ihåg. De har köpt en nytt stort hus i huddinge och håller på sälja det gamla. Mormor var där och hälsade på för nån vecka sen. De trivs väldigt bra där allihopa. De har fått en son som heter hugo som är lite över 1 år. Eftersom du verkar känna några i min familj kan du ju lätt ta reda på vilken sjuk störd människa du har att göra med. hon har hållit på så här i många år med många olika. Det är bara så synd att hon ska ge sig på min fästmö och min son. De känner ju inte henne alls. Mormor gunilla tycker vi ska polisanmäla om hon fortsätter och vi har pratat med polisen också.

Petra

Jonas:vaaaa e det sant har hon fått en son guud så kul minns hon försökte när jag fick Alexandra för åtta år sen gud va kul hälsa henne;-)jag ska försöka få tag i henne vi var jämt i hop världen snällaste.men hallå e gunilla din mormor?inte farmor?hehe ok sålde de huset på ingarö?

VintageRetroPrinsessa

Ha ha ha Gunille e ju hans farmor busted :0)

har ju ditt ip nummer som Petra visa hihihiihihihi ;)

Ler brett :0)

hur sjuk får man bli ;)



jonas

Min MORMOR heter Gunilla = niklas jaqulines farmor. nä huset på ingarö är inte sålt än. Du petra, mormor gunilla ville gärna ringa dig, hon kan nog lämna jessicas nummer då. hon vill bara veta ditt efternamn, eftersom både hon och jessica glömt det. Hon sa att hon haft ditt nummer förut men att hon inte har det kvar. Alternativt kan du ringa henne, Liljedahl bredbyn. Hon sa att din son varit där nån gång.

Nathalia

Hej Petra!

Ska du flytta tillbacks till Stockholm?

Har ni hittad hus nu eller?

Jag har fått jobb nu,på ålderdomshemet jag sommadeobbade på.

Ha det bra nu.

Petra

Nathalia:Hela fam i så fall ja!men inte aktuellt nu vi letar hus o har ögon öppna ef som B jobbar mer där nere nu!

Petra

Jonas:men jag tror nog jessica skulle komma ihåg mitt ef namn lätt ef som det är ett av de vanligare i sverige;-)men ok!ja det stämmer ja o mina barn var där:-)

Petra

Jonas:men jag tror nog jessica skulle komma ihåg mitt ef namn lätt ef som det är ett av de vanligare i sverige;-)men ok!ja det stämmer ja o mina barn var där:-)

Petra

Jonas:jag heter Olsson :-)om du ser detta!!!