Godmorgon Tisdag

i går kväll fick Engla ont i magen el vad de nu kan ha vart så vi skrek o va lessen över en timme :-(
Vi väckte storesyster som precis hade somnat,stackars Alex inte lätt att bli väkt för jämnan av en liten Engla.
Det slutade med att jag fick ha båda tjejerna sovandes hos mig inatt,så sött somna de tillslut mina underbara tjejer!

Engla var trött när klockan ringde i morse ,jag fick tillslut väcka henne så vi skulle hinna ner till busstationen med Alexandra och vi kom i god tid ;-)

Så här gott sov man i mammas säng!

VintageRetroPrinsessa

Viken vacker bild.

ser allt lite av säng gaveln såååå snygg,



Mår Engla bättre stackars liten :(





ha det finast kraaaam

Petra

Jessica.Tack för det! jo den va så mysig så jag var tvungen att hämta kameran;-)

Engla e bättre ingen feber men prickig korv nu ;-)

o gnällig o vill inte äta el dricka :-( kram

Görel

Åh stackars lite:( Vilka fina tjejer du har!

Anna

Åhh så sött! :)

Petra

Görel:Tack så mkt ;-)



Anna:ja visst tack