Happy Friday


Två coola avslappnade brudar leker på bibblan:-)

Idag har vi träffat Kristin &Nova.
Vi gick ner till Arken biblioteket och lekte i den roliga segelbåten som finns där,men först käkade Engla och jag lunch på fiket ef som vi hade tomma magar.

Det var spännande för engla att se annat än UH ha ha Lilla Nova är ju där minst 2 ggr om dagen sa mamma kristin :-)vilken tur vi förflyttade oss in till bibblan i dag då:-)
Massor av barn med föräldrar var det så full rulle kanelbulle blev det!


Tog fram våra kameror så fort det blev tomt i båten man måste ju passa på:-)


Jag och Engla leker o myser i segelbåten:-)

Tack för i dag tjejer alltid underbart att få prata av sig lite och få busa av sig!
Kristin

Tack själv!! Vi gick på badet ikväll med så nu sover Nova och jag och Fredrik ska försöka se en film. Hoppas ni får en bra natt, kramkram

Monica

Tack för spåret=)

De var en pik åt en tjej som spionerar på min blogg,de jag tror hon inte vet är att de lämnas IP nr när hon är in o kikar därför tänkte jag skrämma henne..

Ha en trevlig helj=)

VintageRetroPrinsessa

Hello :0)

Du är då överallt ;)

skojjas bara :0)

trodde vi vänta på mig vid bussen täkte hur unde du veta att vi skulle in hahahahha ;)

hahhaha skratta åt dig du ba men Alex vad har du på dig hahaa ;)

sorry att jag ej kunde stana hade en timme på stan så jag fick jalla jalla :0)





Kram

Tess

älskar oxå liza marklunds böcker, har kikat på boken av dottern i affären men blev snål då den kostade 299 ;) men kanske har tur och kan låna den av nån :P kram

Petra

Kristin:mysigt med bad tror vi måste prova badhuset vi med måste bara hitta en snygg bikini :-(natten var bra! kram



Monica:haha förstod det var ngt sånt men de e kul när folk lämnar spår jag försöker alltid göra det i mån av tid hehe.



Jessica:ja precis och du ba försvann tack för den nä skoj...ja Alex kläder herregud du såg ju själv en v hos micke å ser ut så¨där stackarn ja blir grinfärdig.



Tess:kanske den kommer på biblioteket så du kan låna den???ett tips bara ha en bra helg kram

Tindra

Vad söööt lilla engla är... :)

VintageRetroPrinsessa

Petra : Ähh men du det var ju ingen fara hon hade jukläder på kroppen :0)

sluta nu ;)

Hoppas att ni får en fin dag kram

Petra

Tindra:Tusen tack:-)ja hon e söt o MIN



Jessica:kalasfin dag blev det och kläderna kan vi ju disskutera hihi kram