Kampen mot envisheten:-)


Engla väntar på att gå på babysången.-)

Idag var vi på babysång till en början var det spännande med alla barnen och sångerna:-)
Men Engla var supertrött och hungrig så det blev lite tjurigt mot slutet,så vi smet i från babysången och tog en promenad ner mot arken trodde Engla skulle somna men tji fick jag utan hon var pigg o glad när vi besökte mammas jobbarkompisar.
på vägen hem var inte riktigt sams Engla ville inte sitta vagnen och min rygg håller på att knäckas känns det som:-(
Men ef som hon e mer envis än mig så bar ja henne sista biten hem hon somna på min axel och så fort jag la ner henne i vagnen så vips satte hon sig upp och skulle klättra ur haha snacka om envis;-)

Men sen orkade inte Engla så hon somnade tillslut BUMS!

Inte helt fel att tvärsomna på magen sådär:-)
Kristin

Haha, lilla envisa Engla. Hon kanske drömer om presenterna hon ska få imorgon :) Kramkram

Petra

Hahha ja precis ett års kris näää ja kanske det fundera vad hon ska få ja:-)kram kram

lena

Kikade in hos dig, och säger att du har en trevlig blogg. Ha det så bra lena.

VintageRetroPrinsessa

Bus fia du måste ju sitta i vagnen så mamma kan njuta av att vara ute och gå bus fia ;).

Hoppas att du får en fin dag i morgon kramis .

Petra

Lena:Tackar för det välkommen åter:-)



Jessica:ja precis nu hörde Engla det :-)kram kram

VintageRetroPrinsessa

Pssst suger hon tutte nu sötisen ?





Kram

Petra

Jessica:ja faktiskt lite grann jag övar på det hehe så hon slipper vakna om nätterna o snutta på mig;-)

kram

VintageRetroPrinsessa

Petra : Duktig hon är hoppas det håller i sig ;).

Bambi har INTE velat snutta på sina tuttar ;)

men men ;0) vad gör det om hundra år ?

Petra

Jessica;nja på nätterna vill hon inte ha napp hmm men vad gör man?hon blir större en dag tiden går så fort de e bara att hålla ut:-)kanske slutar amma när hon e 15 år hehe.