Kärlek



Nu har jag filmen hemma!
Kanske kanske om jag har tur kan vi se den i morgon kväll;-)

Hört att så många tycker den e bra!

Nu ska jag sminka av mig och sen krypa ner i säng för jag e svintrött
men alltid hundraelvatusen andra saker att göra innan;-)

God natt på er!
Kristin

Hoppas du får tid att se den. Jag gillade den massor men sen har jag några kompisar som tyckte att det blev för mycket men det tyckte inte jag :) Kramkram

Anna

Åhh den vill jag se har också hört att den ska vara jätte bra!

Kram kram

Anonym

Filmen är HEL KASS rena skiten,fördriv tiden med något nyttigt istället:)än att se den filmen menar jag:)

VintageRetroPrinsessa

Hallå hoppas att du sovit bra här vakna bambi strax inan 10.00 i morse ;)



Kram

Petra

Anonym:ja ger den ett försök hihi jag menar jag ser aldrig på dvd nu för tiden;-)Men vi får se om ja står ut om den e så KASS?



Jessica:ok engla vakna 8 :-)men sov dåligt i natt ;-(kram

Carro

Jag tyckte den var bra, en mycket fin film :)

Petra

Carro:jag har ännu inte sett den men snart så hehe.-)