Lördag




Idag har vi varit väldigt morgonpigga el åtminstone Engla :-)
Tog en tidigt morgonpromenad med B och kompisen Stefan.
Visade hur stor stan var hehe  ja det var ju tur att solen var framme och värmde oss.

Sen fortsatte jag och Engla ensamna och gjorde stan,skulle ju handla lite presenter till syrran:-)
Inte lätt kan jag säga när Engla totalvägrar sitta i vagnen hon vill vara nära sin mamma;-)
Man får inte mkt shoppat ef som en liten gring dam inte tyckte samma som jag.

Gick hem käkade lunch och busade vidare tills B kom hem!

Ny dag imorgon och det innebär att jag tänker försöka gå på stan helt alone inga kids bara få göra klart alla presenter till Alexandra som fyller 8 år nästa lördag!
Gud vad jag saknar henne hon är med sin pappa just nu i Filipstad på marknad men hon har det bra.

i dag fyller mamma/mormor år oxå saknar ju så klart henne oxå men lite långt för att åka och uppvakta över en dag typ 50 mil jue:-)puss till min mamma som vi alla saknar.
En jobbig dag med mkt saknad med andra ord!

På återseende

VintageRetroPrinsessa

Hallå sötisar.

Hoppas att du får gå på stan i dag och shoppa lite till Alex födelsedag.







ha en soft dag kram kram

Kristin

Vad härligt med en stund själv på stan, hoppas du hittade det du sökte. Kram

Anna

Vilken fin bild på er! jag känner igen det där...man får inte mycket gjort när dom små sötnosarna inte vill sitta i vagnen!! "Peppar peppar".. så sitter hon bättre i nya vagnen!

Hoppas du fick hem det du skulle idag istället och att er helg har varit kanon.

kram kram

Lotta

Hoppas du fick handlat det du skulle i dag då !

Måste kännas jobbigt att bo så långt bort från din mamma =( Men å andra sidan så när ni väl träffas så tar ni ju tillvara på det! Jag bor bara en bit bort från min mamma, men vi hinner sällan umgås för det.

Oftast ska ju barnen vara med o tjata om att de vill åka hem hela tiden. Det är inte ofta hon o jag får sitta o prata i fred.

Men vi ringer till varann då o då =)

Ha de så jättegott, kram !!

Petra

Jessica:jo de blev shoppat igår ;-)hann inte med så mkt i lördags blev ingen ensamdag på stan ;-(snyft snyft.kraam



Kristin:vi gick tillsammans hehe kram!



Anna:Tack!ja precis det gäller att komma ihåg allt hehe sen sitter hon inte så länge ivagnen men jag fick mkt uträttat igår när min sambo följde med kram



Lotta:ja det e skitråkigt att bo så långt ifrån varandra men som du säger man umgås mer intensivt när hon kommer upp ef som då bor vi ju tillsammans på både gott o ont he he kram till dig