Middagsdax



Kvällens middag blev kyckling m ris o sallad tillsammans med barnen:-)
Engla har kastat ris runt hela golvet så nu har vi hunnit dammsuga oxå.

Prata nyss med min kärlek som jag saknar så mkt nu, i morgon ska han åka på konferens till flen
så nu får vi klara oss utan honom till onsdag .-(

Engla &Alexandra leker o busar på golvet full rulle här hemma just nu men snart e det sängen som gäller för i morrn ska vi upp tidigt för hinna med bussar o allt.

Engla har nu fått prickar på hela magen men det tillhör ju tre dagars febern!

Plikten kallar!

kram  Petra
 
VintageRetroPrinsessa

Lät smarrigt ;)



Alltid mysigt att sitta alla och äta.





Är det tredagars feber hon fått ?

ussh usssh ussh





Gick ni på stan nåt ?



kram

Anna

Skönt å se att Engla är lite piggare. Hoppas att ni får sova lite bättre nu i natt. Hur länge sitter prickarna i efter en tredagarsfeber?

Kram kram

Lotta

Mysigt med middag med barnen =)

Nu när mina barn går i skolan o jag jobbar som jag gör, blir det mest på helgerna vi äter tillsammans.

Känns inte så värst skoj =(

Hoppas dagen varit bra o att lilla Engla snart blir frisk. många kramar !!

Petra

Jessica:ja det e tre dagars feber.nä jag gick lite innan jag hämta Alexandra kram kram



Anna:jag tror att prickarna sitter i mellan 12-17 tim el nåt ska kolla upp det nu!Det ploppa upp en massa i ansiktet i går kväll o på magen.kram



Lotta:ja det e mysigt att sitta i lugn o ro.

Ja nu ska vi bli helt friska :-) kram