Morning Morning



Har nyss ätit en nyttig frukost så jag orkar hålla mig vaken:-)

Inatt vakna Engla halv 4 och var pigg till 5 jag var då inte lika pigg och B som skulle kliva upp 5 var väl inte så värst pigg han behövde inte ens ställa sin klocka,stackarn sitter i möte nu i sthlm snacka om trött.

Alexandra var lite svår att få upp hon hade hört Engla i natt,men det gick bra ef frukost då piggna hon till
Hon e alltid så glad!
När vi klev ur hissen i morse så stod hennes pappa utanför porten??visserligen ringde han innan men inte visste jag att han skulle stå där!
Men vi hade bråttom så vi han inte prata så mkt och han skulle ha ngn föreläsning i Thimmys skola roligt värre!

Nu har Engla somnat och jag hamna framför datan som vanligt.
Skulle behöva vila känner jag för jag e så trött så jag mår illa.
VintageRetroPrinsessa

God morgon god morgon :0)

Mys frulle :0)

hann du hämta metro på morgonen med ?

Just ja du janske lämna Alex bussen ;)





Kram

Petra

Jessica:japp metro e ett måste då ja går med Alexandra till bussen :-)