Morron zoo på min Tv

Sovit gott i natt förutom att Engla väckte mig en 7-8 ggr förstår inte varför hon ska vakna?
Hon somnar ju om lika fort men ändå!

Nu sover hon sin powernap:-)
Kallt ute var det i dag :-(  snart vinter och isbjörnarna promenerar i stan!
Mötte Alex pappa ute han skjutsade ner henne till bussen så det var bara att vända hem igen, skönt för det va så kallt.

Dags att äta frukost tillsammans med morron zoo :-)

sen blir det babysång som står på schemat idag!

vad ska ni göra?



Björnungen e varm o go!

Lotta

Go'morron !!

Jag vill inte ha kallt o vinter än =( Vart tog sommaren vägen ?? Jag behöver inte fundera på vad jag ska göra idag, det är arbetsdag igen.

Petra

Lotta:ja vinter snart usch inge vidare.jobba lugnt!!

Kristin

Sötnos!! Vi ses snart!

Petra

Kristin:ja vi har ju setts nu;-)kul ni kommer i morgon:-)