Pappas Björnflicka

Har ätit lunch med B på swedbank Arena kyckling i mangosås och ris inte illa ;-)

Spenderade lite tid i affärer då hjärtat somnade gott och nedbäddad i åkpåsen,hitta en sån söt overall
som jag tidigare haft ett öga på men gjorde slag i saken nu!
Hon kommer se ut som en riktig björnunge nu hehe :-)

Hitta en fin marimekko saftkanna i givetvis färgen rosa vad annars?
För 199:- på filippa K.
Perfekt nu i kalastider!

Han oxå med träffa min supersnälla vän som ska få äran att sy upp mina nya coola vida jeans
Alltid lika kul att få en pratstund med henne:-)

Det ser ut som kaos här hemma o jag vill torka golv men det går inte förrän i kväll :-(
vill bara trolla in alla Thimmys möbler igen;-)

Imorgon kommer min stora duktiga tjej hem vilken tur jag har som får ha henne hemma hos mig när hon fyller år!
Herre gud 8 år sedan hon föddes och hon kom på beställning hehe exakt samma datum ultraljud och barnmorska hade sagt.

Nu ska jag packa upp lite kassar med mat o annat köpte en present till min älskling oxå han får ju inte glömmas bort men jag kan ju inte säga vad det är ef som han smygläser bloggen ibland precis som Alexandra he he.


Så sött från Kapp Ahl:-)
Kristin

Hej svejs!! Jag ringde dig efter lunch men jag kom inte fram på mobilen!! Om du vill ta en sväng på stan imorgon istället så kan du höra av dig. Jätte fin overall! Kram

Petra

Kristin:haha min mobil e på sparlåga tsss vi kan ju se i morn ha lite att göra här hemma sen kommer alex hem o vi har nyss fått klart i thimmys rum phu kram

Kristin

Petra: Ska vi säga 12 vid gallerian, passar det? Kram

VintageRetroPrinsessa

Tssss drog du en liadan overall som Bambi ;) ? :0)



ha en soft fredag kram

Petra

Kristin:ja hinner nog inte i dag kan vi ses måndag ?kram kram



Jessica:nu har ja apat efter igen vaaa???nä ja har spanat länge o vi har ju så bra smak vettu:-)kram

VintageRetroPrinsessa

Hooo ooooo inte apat efter bra smak kallar jag det ;)





Kraaaaam

Petra

Jessica: jag vet hehe kram