Regn&Stress


Justn nu ligger Engla så här skönt på balkongen:-)




Mammas goding!

En regnig o lite stressig morgon blev det men huvudsaken är att vi hann och det gjorde vi!
Alexandra var glad o vinka glatt när hon åkte med bussen,Engla funderade mest vart syrran tar vägen?

Engla på höger arm vagn i den vänstra oj vad jag kommer bli stark :=)
Har redan handlat middag för i kväll så skönt att slippa tänka på det!

Inatt har vi vaknat ungefär varje tim jag la mig halv nio med barnen och klev upp vid ett för jag blev så fruktansvärt sugen på lokan vi har i kylskåpet passade på att kolla läget om B svarade denna gång? hmm jo han hade precis lagt sig :-)sen kom jag på att engla hade ammat 3 ggr sedan hon somna sen fortsatte natten typ likadant o Alex låg o snorade sig i sängen ;-)

Engla tyckte det var spännande att syrran låg i vår sång så när hon fick syn på henne i natt blev det glada miner o massa prat jag var då inte lika pratglad.

Ny dag nya möjligheter!
VintageRetroPrinsessa

sötnosen måste sova skönt när det regnar ;)

Jobbigt det där med att gå ner till bussen varje morgon :(

Ni borde fått skol taxi :0).



Hurtig du varit då som handlat och allt ;).





Ha det finast



Psst har en till tjej som vaknade hela natten :S

Petra

Jessica:ja det e pisstrist när det regnar ska kontakta muppen som har hand om skolskjuts,ja skönt å få handla tidigt då e man ute med alla pensionärer hehe kraam

Mia

En riktig håll-i-gång-natt...jobbigt!

Och uppe med tuppen är du ändå...bra gjort.

Anna

Vad mysigt Engla ser ut och ha det där i vagnen.

Usch hoppas det blir bättre snart så ni får sova!

Kram kram

Petra

Mia:ja man har ju liksom inget val :-)bara kliva upp när man har fler barn.



Anna:ja där skulle man ligga he he,jo man behöver sömn blir så grinig annars kram