Snart Myndig kille här hemma.



Thimmy hittade ett skrivbord på ikea :-)
Ser ni flarran på bordet ha ha gissa om den ska öppnas i morrn då min son blir 18 år!

Kan ni fatta jag har en son som blir 18 år i morgon???????!
Har han verkligen bott i min mage?
Tiden går o går och går så fort.
Behöver jag säga det?

Imorrn e han myndig och stor:-)
så mkt tankar jag har imitt huvud nu phu....känns jättekonstigt så blödigt det känns buuuu huuu...min lille son har blivit stor!

Gaaaah nu storbölar jag snart igen....
Lotta

Oj oj, kan nästan tänka mig hur du känner =(

Vart tar tiden vägen ?? Jag kan knappt titta i albumen där barnen är nyfödda utan att tårarna kommer, ja jag är blödig om nå'n !!

Tess

tiden flyger verkligen iväg med barn! (säger jag som inte ens har en 1-åring än ;))

18 år, det e stort! grattis i förskott!

jättefint skrivbord förresten, helt i min smak ;)

Petra

Lotta:ja tiden går fort när man har barn kram;-)



Tess:haha :-)Tack får jag säga åt han då hihi ja han har bra smak precis som sin mor ;-)

Mia

Ja, jisses! Tiden går fort, eller?! Fint bord hittade han.

Petra

Mia:javisst va det fint:-)