Tips Tack!!!!

Idag har Engla haft feber och precis peppar peppar ta i trä somnat för natten!

Jobbigt värre känns allt just nu:-(

Blir på sånt djekla dåligt humör när jag blir avbruten precis allt jag gör!
Jag ska bära på henne hon ska sova på mig ja den lille stackarn har ju feber;-)
Sen är min kärlek o jobbar i sthlm och det gör ju inte saken bättre.

Ngn som har tips på en rolig bok med mkt humör (jag behöver) om hur det är att vara mamma de första åren:-)
Läste en massa roliga gravid böcker då man väntade smått men nu vill ja ha fortsättning.

Tipsa mig om ni vet!
Tess

vilken dålig tajming med en sjuk liten när man e själv hemma :/ hoppas engla kryar på sig!

tänkte oxå köpa nån sån bok, läste jättemånga gravidböcker men har inte blivit en enda nybliven förälder-bok!

Petra

Tess:ja man behöver lite humor över de jobbiga:-)Jag hoppas hon e bättre i morrn.

Kristin

Har du läst Martina Haags "Hemma hos Martina"? Det är hennes första krönikesamling och den är riktig rolig tycker jag. Hoppas Engla mår bättre idag! Kram

Petra

Kristin:ja den har jag läst hihi men kanske ska ta fram den igen de va ju ett tag sen kram kram jo Engla mår mkt bättre:-)