18 År!

Tänk vad tiden går.......

För 18 år sedan föddes du.
Har jag verkligen haft den där långa snygga killen i min magen,är jag verkligen hans mamma?!
Hur gick det till??
Är jag så GAMMAL?
Ibland kan man inte riktigt förstå hur fort tiden har gått,tyckte inte det var så himla längesedan som han föddes på Sös
Minns att jag vaknade tidigt på morgonen och kände att idag blir det BEBIS.
Jag ringde till blivande fadern som precis hade kommit till jobbet,han kom hem inom 10 min:-)

När värkarna kom tätare så tog vi bilen in till sjukhuset blev inskriven men då jag inte hade så ont så tyckte personalen att vi kunde promenera lite på stan.
Vi åt på Mc donalds och skrattade tänkte ska det inte göra ondare än så här???

När vi lämnar mc donalds för att gå in i ringens köpcenter så kom värkarna tätare jag fick hänga mig över micke (thimmys pappa)för det gjorde så jäkla sjukt ont och bilen som vi hade parkerat var inte så nära längre!
SHIT vi fick stanna många gånger innan vi kom fram till den där jäkla bilen.
När vi väl kom in i den fick jag en värk till faaan de va inte lätt att sitta i en bil med värkar i bilkö och broöppning!
Trodde jag skulle föda i bilen.

När vi kom fram till BB ringde vi på kl så släppte de in oss tur de va på nedervåning på den tiden,lätt att ta sig in.
Jag kämpade som in i helvetet där inne på BB det gjorde sjukt ont,Men ut kom han och jag tittade på klockan 23.11 En prins hade kommit med namn Timmy.
Tänk att det gör så ont som fan men man glömmer det lika fort för att det är så mkt värt.
och tänk jag har fött 2 barn till ef detta.

Jag är så stolt och tacksam över mina barn och älskar de högre än himlen och Timmy har ju alltid varit MIN son och mormors gullegris.

Tänk vad många pappor går miste om när de inte vill lära känna sina barn men det är en annan historia!
Jag är glad som fått se den lille krabaten växa upp och bli stor och han är bara MIN Det är jag som gjort honom till den han är!



Skål morsan:-)


Love Love Love you!
VintageRetroPrinsessa

Näää vet du mina tårar rullar ner för kinderna av lycka.

så fint skrivet.

Thimmy du ska vara stolt att du har en så fin mamma.

Och Petra du ska vara stolt över att ha en så fin och vacker son.







Kram fina du

Petra

Jessica:ha ha oj då ja tack tack....inte meningen du ska Grina :-( ja e så stolt KRAM

Lotta

Vad fint skrivet o vackra kort på lycklig 18-åring o stolt morsa =)

Grattis till er båda !!

Linda

Grattis=)

Petra

Lotta:Tack :-)



Linda:Tack :-)

Alina

Snygg blogg!! :)

Petra

Alina:Tack välkommen tillbaxs då;-)

Fru Evelina

åh vad jag blir glad av din sida! önskar jag hade haft en mamma som du!

Petra

Fru Evelina:Tack att man kan glädja andra :-)välkommen tillbaks