Floating Tillsammans




Jag är världens lyckligaste idag :-)

Jag och kärleken ska iväg för FÖRSTA gången ensamna utan barn.
vi ska till carolinas spa och floata tillsammans ;-)

Thimmy har lovat att vara barnvakt till Engla,ska bli spännande jag tror att det kommer att gå bra.

Man behöver ju tänka lite på sin egen relation oxå hehe inte så lätt då vi har 3 barn och aldrig någon barnvakt.
Men Thimmy e stor nog att kunna ta hand om lillesyrran medans vi ligger tillsammans i samma tank och flyter.

Faaan så glad jag är :-)




Tess

wow, har alltid velat prova det!

härligt!!!!

vintageretroprinsessa

Hallå mitt lilla smultron skulle sms dig men vet ej om det gick i väg ? :)





Gick detbra i ?

Träffade Thimmy på willys i dag :)

Han var där med sina polare :)





massa kramar

Kristin

Vad härligt för er!! Hoppas att det gick bra med Engla, men det gick det säkert. Det är väl super kul att busa med storebror. Här hemma så älskar Nova att vara med Emil, när han är här då duger ingen annan :) KRam

Erika

vad mysigt!

Anna Andersson

Vad mysigt! Det är ni värda!

Det gick nog kanon tror jag!



Kram kram

lolla

hejsan

spännande, jag fick ett presentkort på floating för något år sedan men det blev aldrig tid till det....synd

ska bli spännande att höra vad du gillar det

relax baby.....

kram lolla

Petra

Tackar för alla trevliga kommentarer haha denna floating berättar jag mer om senare :-)KRAM PETRA