Godmorgon tisdag



Vädret e upp o ner
Nu kommer sooooooleen men vad härligt för en minut sedan var det nattsvart o regn regn regn.
Thimmy fick köra Alex till bussen,inge kul att gå ut i regnväder ju.
Värsta tonårsmonstret grinig o tråkig usch vad det e jobbigt med tonårsbarn ibland.
Det tar på ens krafter med deras attityd hehe
Tror han kan bestämma över mamsen o sina syskon men icke sa nicke.
Här är det JAG som bestämmer för det är jag som är mamman i huset:-)


Engla har hostat en del inatt igen :(
men det kommer bara efter hon druckit sin drikki
hoppas det går över fort

Nu dags att hoppa in i duschen och sen ut på en promenad så lillan kan sova
behöver få henne i säng tidigare än 22 på kvällarna,tror jag får vecka henne om hon sover mer än en timme på dagen?
Vill ju någon slags tid själv och ladda mina batterier.
Det behövs när man har 3 barn med tre olika viljor:-)

Hoppas ni får en fin tisdag!







vintageretroprinsessa

Hallå hoppas att ni haft en bra dag :)

Lite halvjobbigt med lägenhets visninga men hoppas att det går bra :)



Nu är det ju inte länge alls tills ni flyttar :)

Hoppas att det går bra med allt.

Anonym

hejsan

ja nog behöver man ladda batterierna alltid,helst med 3 barn..... försök att ladda så fort du kommer åt en laddare :-)

Hoppas det går bra på visningen

kramar kramar lolla

Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

Petra

Jessica:ja inte e det kul att stå här som en mäklare hehe ja det går fort nu 17 juni går flyttbussen;-)men vi hinner väl ses innan kram



Lolla:haha ska försöka hitta min laddare:)Tack ang visningen känns inge vidare kul men men kram



Karin:ok:)

Anna Andersson

Hoppas det går bra på visningarna!

Ja egentid är viktigt! Jag funderar också på att Isabella bara ska få sova 1 timme på dagen då hon har varit lite svårnattad på sistone. Men så ska dom ju sova runt 13 timmar/dygn..det är inte lätt att få ihop allt :)

Lycka till med städningen!



Kram kram

Petra

Anna:Tackar jo nu e jag klar känns bra;-)nja idag sov engla typ lite över två tim men somnade halv 8 helt otroligt kram