Godmorgon tisdag


två härliga tidningar att chilla till ikväll när de små sover:-)


Inatt hade jag en liten som inte somna förrens 01.30 tiden
Jag får allt skylla mig själv efsom hon sov ingen middag igår utan somnade redan 5 på eftermiddagen men jag tänkte hon sover nog för natten,men icke sa nicke:-)

Alexandra har gått till busstationen hennes pappa kom över och hämtade henne.
Engla snusar gott just nu men jag väcker nog upp henne snart hehe inge sovmorgon här inte.

När jag tittar ut genom fönstret så ser jag att det snöar men herregud när ska det sluta?
jäkla skit.
Vart tog det fina vårvädret vägen,någon som stal det eller?

Nu dags för kaffe så man vaknar till liv!
lolla

morning!

Härliga tidningar båda två...

kollade i 25 hem igår innan jag somnade...

ha en toppen dag

kram lolla

Petra

lolla:Alltid kul med heminredningstidnngar :-)tack detsamma kram

vintageretroprinsessa

God morgon god morgon :)

Läste dne tidningen till frullen :)

Hoppas att ni får en fin dag :)

pch att lillan somnar i bra tid hihiihhihii :)

Lute sol sken nyss över lilla Bjästa men vi vill ha meeeer :)





kram

Nathalia

Hejsan!

I stockholm har vi haft sol hela dagen :)

Petra

Jessica:ja mer värme tack och solen försvann hastigt kram



Nathalia:ja hörde det från kärleken :-)