Jag är inte bara mamma jag är JAG

Godmorgon har varit uppe med tuppen
äggen kokar och barnen spelar data ser på tv

Idag ska jag ensam ta bussen till bjästa :-)
vad jag ska göra där får ni kanske se sedan om ni har tur.

Igår kom det folk och tittade på lägenheten och det kommer visst fler tror det var 10 st som var intresserade
och det är mkt för att vara i denna sketna lilla stad.
Ja då får man väl hålla rent o snyggt  hela nästa vecka.

Dags  för frukost denna härliga lördagsmorgon med sol och hela 8   grader  än så länge.



Bjussar på en gårdagens mama.
Amanda

Ha en riktigt fin lördag! Kram

vintageretroprinsessa

Hallå du vad ska du till Bjästaoch göra ?

Nu blir jag nyfiken jue :)





Massa kramar

Anna Andersson

Åhh hoppas du får en härlig lördag! Skönt att bara få vara en själv ibland!



Kram kram

Petra

Amanda:önskar dig detsamma kram



Jessica:hehe det vet man aldrig:-)såg ditt fönster stod öppet såg även din pojkvän på stan med ngr polare kram



Anna:ja man e ju inte bortskämd direkt när man ser fram emot att få åka en buss ensam utan barn haha kram o ha en fin varm lördag

lolla

hejsan

kul att så många ville se lägenheten då.

blir väldigt nyfiken vad du skulle göra när du tog bussen alldeles ensam :-)

Ha en härlig lördags kväll

kramiz lolla

Petra

lolla:ja det e kul med lite lägenhetsvisning så där:-)ha en fin lördag kram.

Mia

En mycket fin Petra på bild! Bra att det finns intresser för lägenheten...