Jag ser rött


Alexandra fick nya röda jeans från pop i dag:-)



Införskaffade även en majblomma till hennes jacka


ynkliga 30 kr för en majkrans


Nu ger jag upp nu har jag städat klart
Skiter fullkomligt om lgh blir tillsatt el inte Not my problem
släpper in de nyfikna själarna sen får de strosa runt bäst de vill själva
jag tänker inte leka mäklare
detta är en hyresrätt och inget annat så det så!


Nu tänker jag lägga mig brevid den finaste lilla prinsessa som sover gott i mammas säng efter allt slit idag.

återkommer i morgon tjing o godnatt.
vintageretroprinsessa

Vilken snygging :)

rött e snyggt och sportigt :)







Ha det finast och hoppas att det går bra i morgon :)



kram

Lotta

Lycka till med visningen =)

Kram o go'natt!

Amanda

Fina grejer från pop! ^^



Och neej, det är inget konstaterat om bebis i magen. Jag ska till bm och kolla det nästa vecka. Vi får se då. :o)

sara

Åh eran lägenhet ser så fin ut på bilderna.

Där skulle man allt vilja bo!!!



Jag har allt försökt snoka ut var den kan ligga med hjälp av utsikten som skymtar till på någon bild ibland. =) haha.

Nu låter jag som en stalker. ;)



Petra

Jessica:ja en sporty girl :) kram



Lotta:tackar tackar kram



Amanda:ok då vet jag:) kram på dig



Sara:haha nä då ingen stalker behöver du känna dig som tsss ja e lika nyfiken:) av mig,den ligger på bergsgatan övikshem mellan polishus o nola skolan högst upp vi har två balkonger en med en jättesnygg öviks flagga haha

sara

Jamen då har jag gissat rätt. :)

Petra

sara:aha där ser man på:-)