Kompisar



Imorse fick jag ett sms från Kristin hon undrade om vi kunde ses på leklust med tjejerna :-)
Efter en lååång och sen frukost kastade jag mig i duschen och skynda oss ner till leklust

Full fart var det på tjejerna.

Men det blev inte långvarigt för varken Nova Eller Engla hade tålamod att stanna kvar o leka de ville helst
leka utanför med bilen,sen är det inte så barnvänligt utanför själva lekstället då en rulltrappa är i närheten
Vi tog oss ett besök på lindex och jag fick med mig rätt barnvagn ut även denna gång tsss...

Sedan fortsatte jag och Alexandra,Engla sovandes i vagn till café UH där Alex fick pannkaka till lunch
jag tog en kaffe latte.


Nova och Engla kör bil :-)

Hoppas vi ses snart igen tjejer!

Vädret idag var inte detsamma som igår då vi hade en skinande sol
Imorse snöade det haha värsta aprilvädret.
4 grader varmt är allt vi fick idag.
Kristin

Tack för idag!! Äntligen så funkar det att lägga ut inlägg för mig igen så nu är det gjort :) Kramkram

Petra

Kristin:ok skönt tack tack själv kram