Kväll hos oss


Jag o Engla röjde runt lite i storebrors säng :-)

Tiden rusar iväg och klockan är kväll.
Snart dags för äntligen hemma på tv 4 för oss.

Har hunnit med en massa idag och nu e jag slut som artist.
En tvättmaskin som snurrar runt sen tänker jag inte göra ngt mer för denna kväll
Barnen e vakna men Engla e supertrött så snart snart e det natti natti för hennes del och jag hoppas att hon sover bra heeela natten.

Saknar min stora kärlek men snart är det torsdag då är det vi igen :-)

nä nu till tv:n

Hoppas ni får en fin kväll

kram på er alla



klickbar bild     

Måste bara visa den fina chokladen B kom hem med från budapest förra v :-)
Anna

Vilken fin bild på er!

Håller tummarna för att hon sover hela natten!

Har du en riktig vårstädning där hemma eftersom du börjar sälja saker?? :) Det skulle vi behöva vi har flera möbler nere i källarförrådet som jag inte orkar flytta med om vi också hittar vårt drömboende snart!!



Kram kram

Petra

Anna:Tack:-)Hahah ja det kan man kalla vill inte ha med en massa som tar plats skönt o få rensa oxå!

Ska gå igenom källaren så fort takboxen e borta :-)kram