Lördag


Engla med sin finaste mommo:-)

Idag när vi vaknade sken solen på oss.
Efter en lååång härlig frukost gick jag och Engla ut på en promenad runt sjön
jag svettades som en gris:-)
Folk joggade ute i linne och shorts
Jag tror vi hade 20 grader varmt.

På eftermiddagen åkte jag och Engla hem till mamma så hon fick komma ut lite,hon var sugen på
tunnbrödsrulle(som alltid) hehe.
Det blev grillen i västertorp centrum.


Mormor vill gärna busa lite med Engla :-)

Efter grillbesöket köpte vi fikabröd och gick hem till mormor för att fika lite.
Men när Engla var lite busig så råkade hon välta omkull en av mormors stora ljuslykta så fikat fick vänta efsom
mamman var tvungen att dammsuga upp allt som gick i krasch ;-)så medans vi höll på så gjorde vi fint i hela lgh och även balkongen.

Nu har vi en trött tjej som somnade på vägen hem i bilen
Jag och B ska nu äta våran sena middag det blir hämtmat (thai såklart)

På återseende
Anna

Va härligt för mommor att få komma ut och få äta en tunnbrödrulle!!

Hoppas ni får en mysig kväll!



Kram kram

Petra

Anna:Ja hon älskar dessa tunnbrödrullar jag förstår inget :-)fniss ha en fin kväll ni med kram