Mamalyx


Nya mama damp ner i lådan idag!

Har  varit ut på en promenad dock en kortis till affären.
värsta stormblåsten ute,fick plocka ut en massa grus ur ögonen :-)


Englis ligger och sover i vagnen jag ska ta min kopp med kaffe och nya nr av mamma och sätta
mig ute i pensionärskuvösen min balkong alltså ;-)

Spännande att få läsa om vackra Laila Bagge
Undrar om man springer på henne ngt hon e ju min blivande granne :-)
Robins Garderob

Kul att du hittade oss.. Jo man har ju bara märkt hur fort tiden går... nyss var man gravid och nu har man snart en 2åring! :) Heelt galet!



Ha en underbar dag.. Fin blogg förresten!



Mvh Evelina Robins Garderob

Petra

Robins Garderob:Ja tiden går fort:-) Tack och ha en fin dag!

Tess

åh, verkligen mammalyx med en tidning och något gott!

Petra

Tess:ja en lugn stund :-)

lolla

mysigt mysigt

men vad är det för mumsigt du fikar i dig den ser såå god ut :)

kram lolla

vintageretroprinsessa

Vilken mamma lyx :)

det är du värd fina du :)





Mend uvet du den tidningen fick jag i går :)

snabbare på landet att dela ut posten hihiihihihi :)



kram

Petra

lolla:hehe ett mästerverk vi bakade häromdan tsss cupcakes ska det förestella kram



Jessica:ja det en lyx:-) tackar haha ja i storstan så e posten visst sen hehe kram