Mat&Aktiva Barn


Engla in action när mamma ska laga middag

När man ska laga mat här hemma e det inte alltid lätt att sysselsätta de små.
De hinner rivas ner en hel del innan man blir klar.
Funderar på att köpa en dockspis till min lilla ängel ;-)

Någon som har bra tips på sysselsättning då mat ska lagas????
Kom inte och säg att hon ska sitta i sin barnstol och titta på för det funkar en sekund haha



Engla gillar att vara med och hjälpa till:-)
Anna Andersson

Jag känner igen det där... :)

Väntar med spänning på vad du får för tips som jag kanske kan ta del av ha ha!



Kram kram

anneli

Jag är absolut inte rätt person att fråga, hahaha

Vet som sagt hur d är... Lina testar ALLA skor , river ur alla lådor, bajsar;) JA ALLT.

Men jag vet att du har det lite tuffare med en karl som `aldrig` är hemma till middagen;)

Min karl är hemma varannan vecka till middagen..(jobbar skift jue);). Fasiken vi borde ju träffas å käka middag när karlarna är borta...De är nog den bästa lösningen.

Masssor av kramar

anneli

Jag är absolut inte rätt person att fråga, hahaha

Vet som sagt hur d är... Lina testar ALLA skor , river ur alla lådor, bajsar;) JA ALLT.

Men jag vet att du har det lite tuffare med en karl som `aldrig` är hemma till middagen;)

Min karl är hemma varannan vecka till middagen..(jobbar skift jue);). Fasiken vi borde ju träffas å käka middag när karlarna är borta...De är nog den bästa lösningen.

Masssor av kramar

anneli

HAHA , hoppsan, va tokigt;)))mitt långa inlägg blev 2 ggr hahahaha

Förresten Tack för brallorna(jag kunde ha dom)

kramar

Mia

Nä...jag har heller inga tips...suck

Känns som om lill-killen bara vill sitta på armen när man lagar man. Jobbigt och tungt tycker jag.

vintageretroprinsessa

skär upp lite frukt eller grönsaker dom kan mumsa med :)

Bambi har en liten spis som hon leker med :)





kraaaam.



Ps såg ditt sms nyss hahahhahaha





snakade laxen bra ?

Petra

Anna:nee än så länge inga tips haha kram



Anneli:ja för tusan kom hiiiiit varanan vecka:-)kul du kunde ha dem,ja tyckte min bak blev helskum av dem haha kram på dig.



Mia:Tur det finns fler som Engla :-)ibland tro man att man e ensam kram



Jessica:haha du o din förbannade frukt skämt o sida polarn nä de funkar inte alla gånger de har vi testat haha De blev ingen lax :( Thimmy orka inte vänta så länge på mat de blev farmabiff :(

Amanda

Haha...vad söt hon är. Och full av bus! ^^

Petra

Amanda:Tack ja en lite vilde när man lagar mat;-)