Ny vecka



God morgon alla fina rara människor.
varmt o soligt blir det även denna dag.

När jag och tjejerna gick till bussen i morse kändes det som en sommarmorgon.
Vi vinkade av Alexandra och gav en massa slängpussar :-)
Våran duktig tjej som åker buss varje dag till skolan

På em ska hon till badhuset med hennes pappa,skönt hon har tjatat om detta badhus i flera veckor nu.
så nu blir de nog extra skoj!

B har flygit ner till huvudstaden jobb jobb jobb men kommer redan på torsdag sen blir det ju långhelg igen med valborg och allt;-)
Tänker inte göra som förra året springa typ 2 mil för att hitta en jäkla brasa :-)

Hur firar ni valborg?
Amanda

Oj...alborg. Så långt har jag inte tänkt än. :o) Det tar vi som det kommer.



Ha en finfin dag idag!

Petra

Amanda:hehe nä inte så mkt att tänka på egentligen kram

Lotta

Hahaha, jag kommer ihåg det du skrev förra året nu när du påminde mig =)

I år ska det vara majbrasa här i samhället, förra året var jag ju så arg på kommunen som sabbade allt i.o.m. att de stängde av en liten bro som är A o O för hela arrangemanget =O Nu finns där en ny bro som PRO-gubbarna i samhället har byggt. Allt blir som vanligt, o som vanligt så jobbar jag till 19,15 =(

Ha de' så jättegott,kramar =)

Petra

Lotta:hahaa jasså:-)typiskt med dessa PRO-gubbar :(gud vad du jobbar människa KRAM KRAM