Oops jag stal visst en Tvillingvagn idag...

Ja det låter inte så farligt som det ser ut.
Jag fick med mig fel barn,dessutom 2 st i en syskonvagn från lindex idag :-)
Jag rullade iväg vagnen utan att titta sen hör jag Jessica
vråååla inne i butiken meeeen Petra

Jag tänker:Jaha något som jag tappat igen då eller??
OH SHIT av min stora förvåning ser jag att jag traskat iväg med fel barnvagn dessutom en större modell
hmmm.
Typ 2 barn låg där i.

Hjälp så jag skämdes fort tillbaka.
Jessica och jag började tokskratta och mamman som ägde barnen i vagen var illröd i ansiktet ja så det kan gå!
Jag fick med mig Engla hem i alla fall,föresten kanske man saknar fler barn????
Nääää jag har ju 3 :-)


Crazy mama!
lolla

men jädrans hur det kan gå... ni måste ju ha skrattat ihjäl er nästan

kramar från lolla

camilla

Det är lätt hänt=) hihi, Hoppas du haft en underbar dag! kom ihåg att du är värdefull! Kram camilla

Sandra

Haha, helt sjukt! Är du lite vimsig eller? =P

Anna

Ha ha ha!! Det måste ha känts snopet ha ha!

Skönt att fler är lite tankspridda ibland!!

Kram kram

Petra

lolla:haha ja du vi vek oss av skratt därinne ;-)heelt sjukt kul.



Camilla:lätt hänt?ja tycker det låter galet hehe kram



Sandra:vimsig e nog bara förnamnet he he



Anna:ja en aning snopet o guud så pinamt det var kraam

Lotta

Hahaha, kanske hade lite för bråttom där kanske ;)

Förstår att ni måste ha fått er gott skratt efteråt i alla fall !!

Petra

Lotta:det var tokroligt kan jag säga ;-)