Påskpresenter


Engla på språng.

jippie jag har varit på stan i detta vidriga hemska väder snöblandat regn.
Jag fick med mig rätt barn o rätt vagn hem oxå  De ni :-)

köpte med oss lite påskpresenter hem har visserligen Engla &Thimmy kvar.

Nu är jag på jakt efter påskgodis och då menar jag inte vanligt lösviktskit utan marsipangodisar
vill ha fina marsipan kycklingar o choklad ägg

Men jag har köpt hem marsipan i fall att....vi ska baka egna

nä på med regnrocken o hatten o stövlarna och traska ut igen då efsom vi har en Alexandra som snart kommer med skolbussen.

Se upp för häxorna och katterna som badat i neon!
Angelica

Hej gumman..



Vi måste styra upp en fika snart, var ju år och dar sedan ju! =(



Har helt glömt bort att ringa upp dig, har haft full rulle här de senaste veckor. Men jag och Evelina mår bra! =)



Sköt om dig och familjen. Trevlig påsk!



Många kramar från oss..

Petra

Angelica:Men käre vän jag ringde till dig igår inge svar?ja vi måste ses ;-)vill ju se på underverket jasså en Evelina åh så sött med en liten jag måste ju få snusa på henne KRAM trevlig påsk