Rosor äro fina


Nytt på bordet :-)

Ikväll kommer B hem och han är som alltid lika efterlängtad
Torsdag det är då kärleken dyker upp tssss...

Är så glad att jag ha en sån fin familj
Att jag är älskad och får älska.

Nu dags till att göra lite nytta!

Hoppas ni har en lika fin dag som vi har med strålande sol

Kram till er alla.
emily

ååh.. vad fint du skrev.. Man ska vara glad och uppskatta allt man har i livet..

Elin

Superfin bukett och du har sååå rätt i det du skriver.

kram

Erika

hihi, ja det måste kännas skönt =) och inte tusan är det skönt med tyg över hela magen. Trevlig kväll!

Linda

Lite segt svar ifrån mig men bättre sent än aldrig=)

Han brukar lägga sig runt 19-20 tiden och nu ska jag lägga mig haha



God natt

vintageretroprinsessa

Åhhh färska rosor e ju så fint :)

eller all form av färska blommor är fint :)



Hoppas att ni får en toppen mysig helg tillsammans :)

Lotta

Vilka vackra blommor =)

Hoppas ni fick en bra kväll!

KRAM!

Anonym

emily:Tack ja man ser livet på ett annat sätt då sjukdomar finns med kram.



Elin:Tackar :-)kram



Erika:Tack detsamma:-)



Linda:ok:-)



Jessica:japp helgen blir härlig kram



Lotta:blommor livar upp:-)kram