Sicken dag!

Hela denna dag har gått emot mig
ändå envisas man att göra allt.
Jaja någon gång blir man väl klok som en uggla :-)


Jag och den flygande mattan.

En hoprullad matta och kassar med kläder från barnen åkte ner till second hand idag
Alexandra höll på att skratta ihjäl sig när vi gick ut med allt,kände oss som värsta uteliggarna ;-)
Men skönt att få ut skiten hehe.

Passade även på att baka lite muffins men det var inte rätt eller bra dag att baka på.
För här hemma hade vi ett gnällbälte som skulle klänga på mig eller så rev hon ner hela vårat kök
En glastillbringare gick sönder och datan blev nedkletad med philadelphia ost sedan kissade vi på golvet
för att senare tappa ut all saft på golvet. nja jag hade nog valt en annan dag att baka på:-)
Idetta läge hade jag kunnat strypt min käre sambo som aldrig e hemma på veckorna.
Ska bli underbart den dagen vi flyttar till sthlm.

Senare på kvällen blev det att Thimmy körde Alex till sin pappa för att kolla in de nya familjemedlemmarna
3 små kattungar.
Med sig fick hon även de nybakade muffinsarna som vi slitit hårt för.



Jag hoppas på en bättre dag imorgon men alla dagar e ju inte lika eller???
Lotta

Hahaha, ha de' så gott i morron =)

Petra

Lotta:hehe ja tack detsamma =)

eVis eVis

Vi hade nog ungefär lika bra dagar igår du och jag ... men visst är det skönt att komma underfund med att merparten av de övriga dagarna är betydligt bättre :)



Jag tycker att ni lyckades bra med era cupcakes i alla fall - jag vill oxå kunna göra så fina muffins...



kram

ps vart var det ni flyttar - har letat men inte hittat det i bloggen ... blir vi grannar :)

Petra

evis evis:ja man kan ju inte ha tur jämnt hehe tackar för du tyckte muffinsarna såg ok ut:-)

ja vi flyttar till Täby 17 juni:-)

Mia

Vilka himlans goa saker!!

Petra

Mia:Tackar för det :-)