Skärtorsdag


snodde storesysters kexchoklad :-)


God morgon denna skärtorsdag!
ett djävla regnigt norrland idag :-(

Thimmy har kört Alexandra till bussen (skönt) om ni bara visste hur skönt det ska bli när hon kan gå själv och slipper korsa en E4 varje morgon.

Ikväll kommer B hem jag hade hoppats på att han kunde ta ett tidigt flyg men icke sa nicke.
Det ska oxå bli skööööönt å få han honom som middagsgäst varje dag när vi flyttar tsss...

Engla sover som en stock i min säng hon har legat som en propeller i natt.


glömde ju visa min lilla shopping igår
Här kommer den för dig som vill spana ;-)


tröja  från polarn&pyret


tröja till Alex från polarn&pyret


strumpor polarn


H&M 50:- Kampanjpris


H&M   VINRÖD/VIT


Hoppas att ni får en fin skärtorsdag
Glöm inte att polera kvasten
ni kan lätt få stickor i aschlet annars :-)

Glad Påsk
vintageretroprinsessa

superfin shopping :)



Provade du hm tröjorna ?



kram

Petra

Jessica:nee har inte prova dem ännu kraam

vintageretroprinsessa

Psssst jag har på mig min i dag :)



Du skrev att du hadå påsk presenter kvar Engla fick ju en tröja i går hiihihihi :)

Hon kommer vara så fin i den :)



Ni ska jag ut i renet köpa vindruvor och russin till Bambis påsk ägg hihih :)





Kram fina ni

Petra

Jessica:just ja den kan ja ju lägga i påskägget TACK hehe jag har oxå på mig tröjan idag till tights jag trodde den va för kort men den var ju lång;-)kraaam

Tess

fina grejor, randigt är så snyggt :)

Petra

Tess.Tack,ja randigt e fint