Ta den bakifrån tack!

Bilden alltså vad trodde ni?







Bussresan jag berättade om :-)

Det blev både klippt o ljusare

Är så nöjd med Anna på hårstudion i bjästa att jag tog bussen och åkte dit
vi har ju en miljon frisörer i övik typ men ingen som gjort mig nöjd
Tacka vet jag Anna.
Jag får väl åka hit med flyg eller tåg sedan för att klippa mig skämt o sido :-)

Nu e jag helt slut för kvällen bägge barnen har nyss somnat Engla var på ett riktigt rethumör
drar Alexandra i håret o nyper henne :(
En riktig liten buse där;-)

Kram till er alla!
Erika

vad snyggt det blev :D verkligen!



jag ska klippa mig hos henne på onsdag :) hon är ju jätte bra

Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

Petra

Erika:Tackar ja hon gör ett bra jobb;-)du får hälsa henne från mig då.

Tess

snyggt!

fint med lite ljusare hår på våren :)

Anna Andersson

Snyggt!!



Kram kram

Mia

Det blev ursnyggt!!

Petra

Tess:ja precis, förr var ja alltid ljus kram



Anna:Tack kram



Mia:Tack Tack kram