Lunchdejt


En som var trött igår kväll,hittade Engla sovandes på soffan :-)

Idag har jag haft storfrämmande 2 jobbarkompisar kom förbi på lunch
De tog med sig subway mackor som vi mumsade i oss på en solig balkong
glömde ta en bild :( attans då.
Alltid kul att få lunchdata lite.

Engla somnade en sen middag idag men får nog väcka henne så hon kan sova ikväll oxå:-)

Fick ett väldigt trevligt besked ang min mamma nu idag,åh så nervös jag varit  hela förmiddagen har jag grubblat o gråtit vartannat.
Hon gjorde en hjärnröntgen och inga spår av cancer fanns där ialla fall:)
däremot finns det metastaser i lungorna :(
Hon har lite jobbigt med andningen så hon får syrgas när hon behöver.
Imorgon ska hon även till radiumhemmet och få cellgifter bara en sån sak blir man glad över oxå:-)
Förra månaden blev det inga cellgifter pga dåliga provsvar.
Skönt att hon ligger inlagd så hon får mer hjälp nu oxå,tycker så synd om henne som får gå igenom denna hemska sjukdom ensam:(
Hon har varit så förvirrad o glömsk en längre tid,hoppas att det kan släppa lite nu när hon fick så bra besked idag:-)
Tittade på gamla kort på mamma igår :-)hon var så fin och har alltid sett så ung ut,det har förändrats en hel del nu:(
åh vad jag kan sakna henne som hon var då!
Men vi ska kämpa vidare mot denna hemska sjukdom så länge det går
Hon ska ju för tusan till täby i sommar och sitta o gassa i solen som hon älskar :)



Slänger in en bild på Alex nya snygga jympadojjor från stadium.



Dessa ska hon ha på gympan,från din sko!

Anna Andersson

Härligt med sol och lunchdate!!

Håller tummarna för att din mamma får må bättre och kan besegra den vidriga sjukdomen!



Kram kram

Amanda

Jag försökte kommentera igår men då funkade det tyvärr inte här hemma. Men nu tror jag minsann att det gör det.



Skönt att höra att det iaf inte fanns någon cancer i hjärnan. det var goda nyheter. Hoppas nu också att behandlingen på radiumhemmet går bra. Jag ska hålla tummarna!

Kram på er!

Petra

Anna:Tackar ja man kan ju alltid hoppas :-)kram



Amanda:ja det blev en liten lättnad för oss alla,ja hoppas att cellgifterna ska funka oxå kram till dig.