Badankan som fick nackspärr på kuppen

Gårdagens floating hehe ja vad säger man om det?

Jag och B duschade tillsammans sedan la vi oss i tanken
Jag tyckte att vi kunde få ha på lite musik men det rekomenderade inte personalen :-(
När jag skulle lägga mig för att flytta blev det lite konstigt hehe trodde jag skulle drunkna
lite spooky va det allt,sedan skulle vi använda nack kudden som stöd men min jäkla nacke blev spänd som ett
järnrör,jäklar vad ont i nacken jag fick.

B ville stänga in oss ocg gissa vem som reste sig upp i panik :-)
nää gud öpppna skrek jag, värsta klastrofobi o det blev ju dödstyst där inne och sa man ngt så ekade det så nej tack upp med luckan:-)
B blev lite frysen så han låg o hacka tänder haha
Jag fryser jag fryser gnälldes det och jag sa bara TYST på dig.

så fort han rörde sig så flöt jag iväg som en guppande anka :-)

45 jäkla lååånga minuter i den där tanken kändes som 45 tim

Jag gav upp jag klev upp och stängde in B i tanken istället :)

nä dettta var ingen avslappning för min del, tvärrtom
Skulle satt i öronproppar men efterklok kan man ju alltid vara för vattnet gjorde att det kittlades i öronen
och jag låg mest o tokskratta.

Jag det var en upplevelse jag inte gör om.
Tror nog man slappnar av bättre ensam eller kanske inte =)



Engla fick nya skor igår :-)

Thimmy hade skött Engla perfekt de var ute på gården och gungade sedan tittade de på dvd film
gissa om vi hade en Glad tjej när vi kom hem de stod i hissen och väntade på oss :-)

På kvällen åkte jag och Thimmy och tittade på en studentlägenhet till honom
jättefint rum med stor sovalkov och en liten balkong.
lagom stor toa/dusch och kokvrå i hallen.
hjälp ska min son flytta och bo ensam nu till sommaren :-(
Men han tycker att det ska bli skönt.
V i har ju liksom inget annat val.



Skorna var lätta att ta av tyckte Engla.


Gårdagens Engla
vintageretroprinsessa

Ohh herregud vilken story :S

synd att du ej gilade det rolig berätelse dock :).



Kram

Petra

Jessica:haha tackar kanske man får prova igen men det var inte så avslappnande direkt då nacken krackilerade;-)kram

✿ Perla ✿

Åh vilka jättesöta skor! Vart är dom köpta? Svara gärna i min blogg så att jag inte missar svaret :)