Aprilväder




Godmorgon denna torsdag
vaknade upp och fick se att det snöade ute,riktigt aprilväder vi har.

Blev inget bad för Alexandras del igår med sin pappa,hon ska hem till han idag och titta på kattungarna istället
hennes katt Simba har fått kattungar igen :-) så hon e så stolt o nyfiken!

Badet får vi ta nästa vecka då Engla inte e så förkyld,jag är inte så intresserad av badhus om jag ska vara ärlig
men vad gör man inte för en tjatig 8 åring,guuud så hon var arg igår men samtidigt är det nog inge kul med påsklov utan kompisar,ska bli skönt att flytta jag tror att hon kommer att få mkt nya vänner,det kan ju inte bli värre än det är här.
Lite trist att bo mitt i stan sen bor det bara Pensionärer på gården och det är inte det mest roliga.

Dags att städa undan lite här hemma
Rensade Alex rum igår fick med mig två kassar till med leksaker o kläder till second hand
skönt att få rensa i röran:-)
måste ju börja tänka på att packa oxå.
heeela källaren ska rensas men först måste takboxen ut så jag väntar tills B kommer hem.

Har även fixat lgh till den store Thimmy
det blir nog en studentbostad ska titta på den på måndag kväll.
el och internet ingick i hyran :-)
sen var den visst möblerad,lite synd då vi har överflöd av möbler har ju även en lgh i sthlm som ska tömmas.
behöver ni möbler så säg till :=)
Skull kunna ordna eget litet loppis hehe
men mkt åker nog till tippen.

På återseende!





Amanda

Vilken söt bild! ^^



Du har fullt upp. Som vanligt. STORT steg med studentbostad. Jag får panik bara jag tänker på den dagen Ludwig ska flytta hemifrån.

Jag tycker heller inte så mycket om badhus men barnen brukar juh göra det så någon gång kanske man får masa sig dit iaf. :o)

Petra

Amanda:ja det känns som man har att GÖRA hehe ja min store son e stor nu känns konstigt men vi har ett rum till honom i sthlm och han kommer på lov.

Kram

vintageretroprinsessa

halloj.

Vad e det för skit väder :)

blir inen dag i dag bläääää.

Barnen är uppe leker med deras pyssel låder :)

Bambi tittar nyfiket på :)



Ha en fin dag trots det dåliga vädret

Petra

Jessica:jaaa trist värre bläää vi e inne o fixar o donar kram

Anna

Snö???!! Nä usch nu får det väl vara slut på det! Vi hade 14-24 grader nere i Skåne och 30-35 på altanen! Härligt. Men nu idag hemma i sthlm är det bara 8 och lite gråtrist!

Ja det är sjukt vad man kan samla på sig saker! Skulle oxå behöva vara lika duktig som du och rensa!



Kram kram

Petra

Anna:Tack jag tycker att jag rensar förjämnan men det tillkommer nytt fort hehe ok varmt alltså i skåne:-)kram

Nathalia

Du har mail.

LÄS DET!!

Kram/N

lolla

hejsan

kul att läsa din blogg :)

vi har åxå strunt och skit väder hos mig :(

perfekt för att rensa undan lite saker kanske läste att du rensat hos dig, det är såå skönt att få bort lite

kram lolla

Petra

Nathalia:ok ska kolla när jag hinner kram



lolla:ja rensa e bästa som finns ut med skiten bara hehe kram