Champange Tapet


En fondvägg blev det i arbetsrummet

B har slitit som en gris under semestern och byggt en vägg mellan v-rum och kontorsrum
De som bodde här tidigare hade det som matrum men då vardagsrummet är stort i sig och vi behövde ett rum till så slog vi igen väggen.



Engla hjälper pappa att montera bokhyllan :)


Före




Efter


Blev även en fondvägg i vardagsrum.
Men den sitter bara uppe en kort tid
vi ska måla om hela vardagsrum i sand sedan blir det fondvägg mot matsalsgruppen
även golv ska slipas och byta färg och taket och den öppna spisen ska målas vitt.

Ett litet projekt att se fram emot :)
Emily

ååh så fint!



Har den kommit idag, tidningen? Är de bilderna när hon har sitt rosa hår?? hehe..



kramar

Amanda

GRYMT snygg tapet! Precis en sådan skulle jag vilja ha som fondvägg i vårat vardagsrum. Varfifrån kommer den?

vintageretroprinsessa

Oj nu var det länge sen jag var här och kikade :)sorry har inte vart inte på nån blogg på ett tag nu :)

full rulle mest hela tiden man vill ju njuta av sommaren in i det sista :)



Vilken fin tapet :)



Ha det finast kram

Anna

Vad fint ni har det!



Kram kram

Petra

Emily:jag preminerar på mama japp det var det rosa håret:)



Amanda:Tack vi köpte till bägge rummen i olika nyanser visst var de fint?tror det var från K-rauta 89 kr rullen :)champange hette tapeten.



Jessica:Tack ja man vill njuta av sommaren så länge man kan kram



Anna:Tack kram kram

Amanda

Han är grymt trött, har varit det ett par timmar nu. Men han vägrar totalt att sova. Hoppas och far och styr. ALLT för att hålla sig vaken. Jag tror jag blir tokig! :oP

Hanna - mamma till ♥Neo♥

va duktig han är! och vilken skilnad det blev! wow... mycket snyggare! och jätte fina tapeter! ^^



ha en fin dag! kram H

Petra

Amanda.haha ta det lugn:)



Hanna:Tackar det ska jag tala om :)ha en fin kväll

Anonym

Hej! Kolla gärna in min bloppis HTTP://BUYITNOW.BLOGG.SE där jag säljer snygga kläder till billigt pris!

Lotta

Åhhh så fint det blir !

O tur att pappa får hjälp av Engla ;)

Petra

Lotta:hehe ja det e tur:)

Sandra

Kikade förbi en sväng, vilken snygg fondtapet ni har i arbetsrummet!

Hälsn Sandra