Fikabesök

Godförmiddag alla fina glada:)

Snart får vi fikabesök och  solen är lika strålande idag, vilken tur vi har.
Ska städa upp lite snabbt och skicka iväg min kära älskling att köpa kaffe för mitt
huvud håller på att sprängas av huvudvärk.
Vet inte om jag druckit lite vatten el om det e koffienbrist el graviditet?

Engla springer runt och pratar för fullt härhemma nu kommer det även lite meningar.
Men allt är mitt just nu "mitt" är ett ord hon säger dagligen till oss övriga i fam :)allt är hennes och hon blir skitsur
om hon inte får sin vilja igenom.
En bestämd dam med andra ord:)

nu kallar plikten hoppas på att ni får en härlig lördag!




en sko av varje och en cykelhjälm så e man utrustad för en fin dag:)
Maria

Vilken sötis=) Hoppas allt är bra med dig och magen=)

Kram på dig

Petra

Maria:hehe tackar jo allt e bara bra kram.