Illamående och galet varmt



Har varit ut på en liten promenad jag och Engla gick till vallentuna och handlade glass till oss :)
Låter som vi gick låångt??nej nej vi bor i gränsen så det är närmre dit än till våran ica som ligger i centrum.
Men galet varmt var det och Engla ville gå hem.
Just nu har hon knoppat på soffan och vi ska snart iväg för att möta upp Alex från skoldagens slut.
Huvudvärken vill inte ge med sig phu...
illamåendet sitter oxå i.
Det är typiskt då B ska ut och paddla kajak med sitt jobb ikväll gaaah men det får gå som det går!
Hoppas Engla kan somna tidigt ikväll bara.

vi har 30 grader i solen just nu så det kanske blir ett dopp i poolen med Alex senare.

Tjing nu måste jag fixa innan vi ska iväg!
Linda

En usa storlek 7, jag har det vanligtvis när jag beställer och det brukar motsvara typ 37 men dom här var för stora. Så kanske är som 38:or. Jag kan väll mäta innersulan åt dig annars kan du måtta din fot?

Anna

Åhh ett dopp i poolen lät ju inte helt fel :)

Hoppas du mår bättre och får n fin kväll med dina små tjejer!



Kram kram

Petra

Linda:ok jag mäter:)



Anna:neeeh de e galet varmt här el så e det jag som e extra varm hihi kram o ha en fin kväll du med!

vintageretroprinsessa

så fin bild :)

Så fint med färska blommor :)



Massa kramar

Emily

hihi jag de är kristin ja, hehe, Det är en vän till familjen tillika vår granne :)



Hoppas ni fick en mysig dag med bad :D

Petra

Jessica:Tackar så mkt kram



Emily:jasså då såg jag rätt ja just d hon bor ju där ute:)kram