Lördag Liten



Tröja från H&M
Jeansleggins från Kapp ahl
skor Reebok



Engla fick nya skor idag efsom hon vuxit ur sina addidas redan :)

Tog bussen med tjejerna till täby c medans B fick vara hemma och vila upp sig;)
Alexandra behövde lite nytt till skolan som pennor,lim,tuschpennor,sax
Hittade även nya skor till Engla.
Orkade inte springa runt det var mkt folk ute idag så vi satte oss och tog en lunch på mc donald´s istället.
Känner att magen inte hänger med i samma tempo längre hihi är som en gammal tant som måste sätta mig o vila ofta :)


B har startat grillen och det ska bli så mumsigt för nu e alla hungriga i familjen
senare ikväll blir det färska kräftor för hela slanten :)älskar kräftor.


Liten tittar ut :)


Happy lördag!
vintageretroprinsessa

Vilken go bit :)

Hn e så fin i sina rocker kläder :)



Fina skor Bambi har likadana :) hihihiihih



Ha en underbar lördag

Anna

Åhh så fin Engla är idag!

Kräftor är ju sååå gott, själv var jag på kräftskiva igår. Hoppas ni får en fin kväll!



Kram kram

Amanda

Vilken liten tuffing! Värsta fina skorna har hon fått. ^^



Och vilken liten modell att posa då! ;o)

Tess

vilken tuff liten rocker tjej!!

Erika

vilken COOLING!!!!

Madeleine

Så himla cool ;-) Ja, vi vet att vi väntar en liten pojke!! Längtar sååå!!! Händer hos er idag då??

EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Vilken lite rocker ;)

Gillar verkligen leggingsarna! Störtcoola ju! Undra om det finns i små storlekar?



Var skönt att shoppa utan barn ;) Fast kom bara hem med saker till Alva ändå haha

Petra

Jessica:Tack jasså hon har lika:)kram

Anna:Tack:)ja kräftorna blev goa kram

Amanda:Ja värsta posen hehe tack:)

Tess:ja en rocker:)

Erika:ja en cool brud :)

Madeleine:Tack ok kul med en pojke då idag händer inte mkt hehe

Evamy:ja det brukar vara så man kan inte sluta shoppa t barnen.

små räkorna

vilken söt cooling då!!!:-)

har oxå tänkt att köpa sådana byxor till min dotter(treggings tror jag dem heter)diggar dem skarpt!!!

däremot skulle det inte falla mig in att köpa varken adidas eller reebok dojjer till ungarna medans dem växer....men du har kanske en rik karl,hihihihihi.:-D

du älskar att shoppa va´????det verkar iaf så.:-)

det gör jag med när ekonomin så tillåter.;-)

hoppas du haft en bra dag.

sköt om dig & magen.

kram

vintageretroprinsessa



Små räkorna : Rik karl ? Hmm vem säger att Petra själv inte bet tills sina barn =?

Kvinnor kan faktiskt oxå ha pengar.

Oavsett om ekonomin tillåter eller ej så har man barnbidrag räcker gott och väl till ett par adidas nike eller reebok skor :)

Kostar inte så mycket mer än alal andra och vill man att barna ska ha fina skor köper man det :)



Mia

Wow...vilken liten tuffing.

Jeansen är så snygga!

Och dojjorna sen då...häftigt!

små räkorna

vintageretroprinsessa:orkar egentligen inte kommentera dig men gör det ändå.suck

för det första så var det till petra jag skrev,för så vitt jag vet så ÄR inte detta DIN blogg.

blev du stött lr,verkar ju så.

och sen skrev jag ju det med glimten i ögat men sådant fattar väl inte du.

jag tänker inte gå in på varken min eller petras ekonomi för det är helt orelevant....men nog sjutton kostar dem mera än ett par vanliga!!!och har man barn i samma ålder så föredrar jag faktiskt att köpa vanliga skor....men det är ju en prioriteringssak!!!det är ett fritt land så man får ju göra hur man vill!!!!upp till var och en.

men jag kom väl åt en öm punkt hos dig tydligen eftersom att du reagerade så starkt och blev så stött!!!!jag betackar mig sådana här kommentarer ifrån dig i fortsättningen,håll dem för dig själv ist.jag är här inne och läser om PETRAS LIV för jag tycker det är kul,och kommentarerna är riktade TILL HENNE.sedan är det ju faktiskt upp till henne att tolka det som jag skriver.

för det är tydligen ngt som du har svårt för!!!

*Sofie*

Åh vilken tuffing!! Så söt hon är=)

vintageretroprinsessa

små räkorna : Jo detta är Petras blogg där alla har rätt att kommentera därfär man har blogg men det antar jag att även du förstog ;).

Vanliga skor och reebok skor eller nike skor skor som skor.

Mina barn har nike adidas reebok. skor som passar deras fötter är väl ingen direkt ekonomi sak :).



Öm punkt ?

Nä men jag tycker det är fult att antyda att Petra själv inte kan köpa fina kläder till sina barn utan att man måste ha enman för att göra det.

Väldigt fult tom.



Sen är det ju faktiskt så att när man skriverkommenterar så skriver anra svar på kommentrera , därför man har kommentarar så folk kan diskutera :)



Listen and learn :)



Petra

Små räkor:Nja tycker inte jag köper så överdrivet dirket. kläder behövs ju alltid när barnen e små o växer så det knakar men icke min karl som bet ,allt till barnen står jag för själv skorna kosta inte så mkt heller utan som vilken sko som helst, ha en fin dag!

tessn berggren

gud så söt ! :D

Petra

Tessan;hej kusinfin där:)engla tackar:)

små räkorna

har aldrig antytt heller att det är din karl som bet.tror mkt väl att du kan göra det.:-)

det där som jag skrev var ju faktiskt med glimten i ögat....men det verkar ju ingen förstå!!!!

TRÅKIGT!!!!!

får väl sluta att kommentera här eftersom att det jag skriver här ändå bara misstolkas!!!!!

over and out.....:-(